مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 01:262019-01-23سياسي

نفرمودید پاسخ چه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: دیروز از سوی دولت اعلام شد که 8 تن از وزیران با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب خواستار تسریع در تصویب کنوانسیون پالرمو و لایحه CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام شده اند.

- امروز هم به نظر می رسد که نامه 8 وزیر به رهبری با همان سمت و سو نوشته شده و همان رنگ و بوی برجام خسارت بار و فاجعه آمیز را دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: دیروز از سوی دولت اعلام شد که 8 تن از وزیران با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب خواستار تسریع در تصویب کنوانسیون پالرمو و لایحه CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام شده اند.

دولتمردانی که این خبر را در اختیار رسانه ها قرار داده اند، از پاسخ رهبر معظم انقلاب به این درخواست سخنی به میان نیاورده اند و این پرسش را بی پاسخ گذاشته اند که اگر حضرت آقا هنوز به نامه آنها پاسخی نداده اند، چرا خبر ارسال این نامه را رسانه ای کرده اند؟ و چنانچه رهبر معظم انقلاب به این نامه پاسخ داده اند، چرا در خبری که به رسانه ها داده اند به پاسخ حضرت ایشان اشاره ای نکرده اند؟! توضیح آنکه براساس روال جاری و تعریف شده اداری، اینگونه نامه ها دارای طبقه بندی محرمانه هستند و نباید خبر آن رسانه ای شود ولی آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرمودید پاسخ چه بود

نفرمودید پاسخ چه بود