مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 13:252019-01-23بين الملل

آمریکایی متهم به جاسوسی از روسیه اطلاعات محرمانه را نادانسته دریافت کرده بود


وکیل یک تفنگدار دریایی سابق آمریکا که در روسیه به جاسوسی متهم شده، اظهار کرد، موکلش پیش از دستگیری گمراه شده و بر این باور بوده که فلش مموری ای که در هتل به او داده بودند، - "آمریکایی متهم به جاسوسی از روسیه اطلاعات محرمانه را نادانسته دریافت کرده بود" وکیل یک تفنگدار دریایی سابق آمریکا که در روسیه به جاسوسی متهم شده، اظهار کرد، موکلش پیش از دستگیری گمراه شده و بر این باور بوده که فلش مموری ای که در هتل به او داده بودند، حاوی عکس های تعطیلات او بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس امنیت فدرال روسیه روز 28 دسامبر، پل ولان، تفنگدار دریایی سابق آمریکایی را در هتلی در مسکو دستگیر کرد.

ولان که دارای پاسپورت های انگلیسی، کانادایی و ایرلندی است، در حالی برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه روسیه حاضر شد که قاضی این دادگاه آزادی او به قید وثیقه را رد کرد.

در صورتی که اتهام جاسوسی ولان ثابت شود، ممکن است تا 20 سال حبس را برای او به دنبال داشته باشد.

او که این اتهام را تکذیب می کند، پس از دریافت یک فلش مموری حاوی فهرستی از کارمندان یک نهاد دولتی محرمانه روسی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، یک منبع اطلاعاتی روس گفته است که ولان به مدت 10 سال از اینترنت برای تشخیص هویت اهدافش استفاده می کرده و جاسوسان آمریکایی مدت ها در پی فهرست کارمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی متهم به جاسوسی از روسیه اطلاعات محرمانه را نادانسته دریافت کرده بود

آمریکایی متهم به جاسوسی از روسیه اطلاعات محرمانه را نادانسته دریافت کرده بود