مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 09:552019-01-23پزشكي

نامه نظام پزشکی به وزارت بهداشت درباره پزشک خانواده و نظام ارجاع


رییس شورای عالی و سرپرست سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به سرپرست وزارت بهداشت خواستار توجه به نظرات کارشناسی انجمن پزشکان عمومی در برنامه های مرتبط با پزشک خانواده و ساماندهی نظام ارجاع به عنوان محورهای اصلی برنامه پیش روی این وزارتخانه شد.

- نامه نظام پزشکی به وزارت بهداشت درباره "پزشک خانواده و نظام ارجاع"" رییس شورای عالی و سرپرست سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به سرپرست وزارت بهداشت خواستار توجه به نظرات کارشناسی انجمن پزشکان عمومی در برنامه های مرتبط با پزشک خانواده و ساماندهی نظام ارجاع به عنوان محورهای اصلی برنامه پیش روی این وزارتخانه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در متن نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی خطاب به دکتر سعید نمکی آمده است: با توجه به نظرات ارزشمند جنابعالی در حوزه پزشکی خانواده و ساماندهی نظام ارجاع به عنوان محورهای اصلی برنامه پیش روی آن وزارت محترم و نیز با توجه به نقش اساسی پزشکان عمومی در ساز و کار این برنامه ها به پیوست نگرانی های رییس محترم انجمن پزشکان عمومی که خدمت جنابعالی ارائه شده است مورد تاکید قرار می گیرد.

خواهشمند است دستور فرمایید موارد مذکور و نظرات کارشناسی و منسجم انجمن پزشکان عمومی در تصمیم سازی های برنامه های مرتبط مورد توجه و امعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نظام پزشکی به وزارت بهداشت درباره پزشک خانواده و نظام ارجاع

نامه نظام پزشکی به وزارت بهداشت درباره پزشک خانواده و نظام ارجاع