مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 23:562019-01-22سياسي

صالحی: با سرعت در زمینه پیشران هسته ای رو به جلو می رویم


رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قدم های بلندی در زمینه پیشران هسته ای برداشته ایم، گفت: با سرعت در این زمینه رو به جلو می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی امشب (سه شنبه) در برنامه رو در رو شبکه چهارم با بیان اینکه توانایی غنی سازی 20 درصد را هم داریم، یادآور شد: ما پذیرفتیم برای یک فاصله زمانی که برجام تعیین کرده، فعلا غنی سازی 20 درصد انجام ندهیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری 14 خرداد ماه دستور فرمودند که سازمان انرژی اتمی اقداماتی را صورت دهد و رییس جمهور هم یکسری فرمان صادر کرد از جمله در بحث پیشران هسته ای که ما قدم های بلندی در این زمینه برداشته ایم، ولی زمانی اعلام می کنیم که اطمینان حاصل کرده ایم.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: من که یک عمر در این زمینه (هسته ای) کار می کنم حیرت زده هستم نسبت به توانمندی عزیزان در داخل کشور؛ ولی فعلا قصد گزارش درباره پیشران هسته ای را نداریم، ولی در حال کار در این زمینه هستیم و به لطف الهی با سرعت جلو می رویم.

صالحی افزود: ما به گونه ای عمل کرده ایم که طرف مقابل نمی تواند ایراد بگیرد آن هم به خاطر هوشمندی و هوشیاری نظام جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: با سرعت در زمینه پیشران هسته ای رو به جلو می رویم

صالحی: با سرعت در زمینه پیشران هسته ای رو به جلو می رویم