مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 13:202019-01-22فناوري

آخرین اخبار از تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی پس از دستور رییس جمهوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی پس از انتقاد رییس جمهوری درباره پیامک های تبلیغاتی مزاحم و عدم رعایت حقوق شهروندان در این حوزه، در توییتی به دفاتر خدماتی ارتباطی در ارائه سیم کارت اخطار جدی لغو مجوز داد.

آذری جهرمی نوشت: اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه های غیرقانونی سیم کارت تلفن همراه در اختیار ارسال کنندگان پیامک های مزاحم قرار می دهند؛ جریمه لغو مجوز بدون اغماض و پذیرش توجیه در قبال این تخلف، به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ و از امروز اجرایی خواهد شد.

اتلاف وقت مردم شرعاً حرام است اما حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز گذشته در دیدار وزیر، معاونین و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی از سخنانش خاطر نشان کرده بود: وقتی گردش آزاد اطلاعات رواج یابد و نظارت بر آن تقویت شود، دیگر شاهد آن نخواهیم بود که هر کسی یا گروهی به طور ناشناس و بدون شناسنامه بتواند از این عرصه برای بی اخلاقی های خود سوء استفاده کند و یا از سوی دیگر شاهد آن نخواهیم بود که عده ای به طور فله ای با یک سیم کارت پیامک های تبلیغاتی انبوه بفرستند و وقت و عمر مردم را تلف کنند؛ اینگونه اتلاف وقت و عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی

آخرین اخبار از تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی