مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 11:252019-01-21سياسي

در برابر فتنه باید فاطمه وار عمل کنیم


چیزی که پس از رحلت پیامبر (ص) اتفاق افتاد و تاکنون ادامه داشته فتنه و نفاق بوده است و امروز در برابر فتنه باید فاطمه وار عمل کنیم.

- سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: چیزی که پس از رحلت پیامبر (ص) اتفاق افتاد و تاکنون ادامه داشته فتنه و نفاق بوده است و امروز در برابر فتنه باید فاطمه وار عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه (یکشنبه) در حرم امامزاده قاسم (ع) در جمع مردم و به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) فدایی ولایت، امامت و عامل روشنگری پس از حضرت محمد (ص) است که با بصیرت خود فتنه کفار را برملا کرد.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) شناسنامه شیعه و نشان واقعی اسلام ناب محمدی (ص) است، هر چه داریم از بصیرت این بزرگوار است، آنجا که دید ولایت و امامت با خطر مواجه شده و انحرافات فکری بیداد می کند جان خود را در خطر انداخت و فدای ولایت شد تا نشان دهد جایی که اصل و اساس دین و اسلام در خطر است باید گران بهاترین گوهر انسان که جان اوست بی ارزش و باید در راه آرمان و هدف الهی نثار شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش حضرت زهرا (س) در روشنگری جامعه پس از پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) با زیرکی و بصیرت بی نظیر خود مقابل فتنه ایستاد، چون جرم شوهرش دفاع از اسلام بود و کسی گوش و زبان سالمی برای ایمان آوردن نداشت حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برابر فتنه باید فاطمه وار عمل کنیم

در برابر فتنه باید فاطمه وار عمل کنیم