مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 02:002019-01-20سياسي

مردم با آگاهی از بودجه می توانند در رفع ایرادات، به مجلس کمک کنند


مردم باید دقیقاً اطلاع یابند بودجه ای که به ارگان ها و موضوعات مختلف تعلق می گیرد، چگونه است و در قالب این بودجه مردم انتظار چه عملکردی از بودجه بگیران باید داشته باشند.

- یک وکیل دادگستری گفت: مردم باید دقیقاً اطلاع یابند بودجه ای که به ارگان ها و موضوعات مختلف تعلق می گیرد، چگونه است و در قالب این بودجه مردم انتظار چه عملکردی از بودجه بگیران باید داشته باشند.

عبدالله سمامی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از زمانی که لایحه بودجه توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و بعد از بررسی به تصویب می رسد، عملاً این بودجه به قانون تبدیل می شود و قانون هم موضوعی است که باید توسط دولت و ملت اجرا شده و لازم الرعایه است و آنچه که برای ملت لازم الرعایه است باید به اطلاع دقیق آنها هم برسد.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: مردم می توانند تفاسیر مختلفی در زمینه بودجه داشته باشند و رییس جمهور بر همین اساس اظهاراتی مبنی بر اینکه عملکرد دولت باید مانند یک ساختمان شیشه ای در دید و منظر عموم مردم باشد تا مورد ارزیابی دقیق آنها قرار گیرد، را بیان کردند.

سمامی یادآور شد: از آنجایی که بحث بودجه موضوع بسیار مهمی است، مردم باید دقیقاً اطلاع یابند بودجه ای که به ارگان های دولتی، غیردولتی و موضوعات مختلف تعلق می گیرد، چگونه است و در قالب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با آگاهی از بودجه می توانند در رفع ایرادات، به مجلس کمک کنند

مردم با آگاهی از بودجه می توانند در رفع ایرادات، به مجلس کمک کنند