مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 01:002019-01-20سياسي

توضیحات ابتکار درباره حذف پست سازمانی «مشاور امور زنان»


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده درباره حذف پست های سازمانی مشاوران و دفاتر امور زنان در وزارتخانه ها و شهرداری ها گفت: در مورد برخی از وزارتخانه ها بحث «ارتقاء» مطرح بوده و قصد حذف پست سازمانی زنان نیست این در حالیست که چند وزارتخانه توانسته اند .

- توضیحات "ابتکار" درباره حذف پست سازمانی مشاور امور زنان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده درباره حذف پست های سازمانی مشاوران و دفاتر امور زنان در وزارتخانه ها و شهرداری ها گفت: در مورد برخی از وزارتخانه ها بحث ارتقاء مطرح بوده و قصد حذف پست سازمانی زنان نیست این در حالیست که چند وزارتخانه توانسته اند موافقت های اولیه را برای پست های "مدیران کل" بانوان دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش پروانه مافی ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ـ در صفحه توییتر خود نوشت: حذف پست های سازمانی مشاوران امور زنان در وزارتخانه ها و شهرداری ها مغایر با تحقق عدالت جنسیتی در برنامه ششم توسعه است و انتظار می رود نسبت به این اقدام پاسخ مناسب داده شود.

در همین راستا معصومه ابتکار ـ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ـ در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حذف پست های سازمانی امور زنان در شهرداری ها موضوع جدیدی نیست، بیان کرد: در گذشته هر شهرداری مشاور و مدیران کل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ابتکار درباره حذف پست سازمانی «مشاور امور زنان»

توضیحات ابتکار درباره حذف پست سازمانی «مشاور امور زنان»