مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 04:102019-01-20فرهنگي

یک نفوذی در جشنواره ی فیلم فجر


تنها فیلم دفاع مقدسی جشنواره ی فجر امسال با پرداختن به شخصی به تصویر درمی آید که عراقی ها او را جاسوس می دانستند و ایرانی ها فرشته نجات؛ کسی که با ایفای نقش واقعی خودش در این فیلم حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخلاف سال گذشته که سه فیلم به طور مشخص جزو فیلم های دفاع مقدسی دسته بندی می شدند، امسال در جشنواره سی وهفتم فیلم فجر فقط فیلم 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری در این دسته قرار می گیرد.

23 نفر مهرماه 1397، با حضور سردار قاسم سلیمانی کلید خورد تا ماجرای گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمده بودند به تصویر کشیده شود.

مهدی جعفری پیش از این مستند 23 نفر و آن یک نفر را تولید کرده بود که جزو اولین آثار در معرفی نوجوانان حاضر در جنگ بود اما در این فیلم سینمایی علاوه بر روایت اتفاق مربوط به این 23 نوجوان، به ملا صالح که با نفوذ درمیان عراقی ها به این نوجوانان و نیز برخی دیگر از اسیران ایرانی در زندان های عراق کمک کرده بود پرداخته شده است.

ملا صالح که همچنان در ایران زندگی می کند، در مستند قبلی جعفری هم حضوری کوتاه داشت ولی در این فیلم سینمایی در نقش واقعی خودش بازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نفوذی در جشنواره ی فیلم فجر

یک نفوذی در جشنواره ی فیلم فجر