مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 19:502019-01-19سياسي

راه اندازی دکترای مهندسی بافت در دانشگاه علوم پزشکی فسا


با تلاش و پیگیری های مستمر و یکساله مجموعه هیات رییسه دانشگاه بخصوص مجموعه معاونت آموزشی، وزارت بهداشت با راه اندازی مقطع دکترای رشته مهندسی بافت در این دانشگاه موافقت کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر و یکساله مجموعه هیات رییسه دانشگاه بخصوص مجموعه معاونت آموزشی، وزارت بهداشت با راه اندازی مقطع دکترای رشته مهندسی بافت در این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر خالقی با اعلام این خبر افزود: بعد از قریب به یکسال پیگیری و تهیه زیرساختهای لازم و خرید تجهیزات و جذب و آموزش اعضای هیات علمی مرتبط، مجموعه مدیریتی دانشگاه توانست نظر شورای عالی گسترش آموزش و سپس مقام عالی وزارت را جلب کند که دوره دکترای یکی از رشته های نوین پزشکی (دکترای مهندسی بافت) به دانشگاه علوم پزشکی فسا تعلق گیرد و در مهرماه 98 دانشجوی رشته دکترای این رشته به فسا داده خواهد شد.

به نقل از وبدا، رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن تبریک این اتفاق به مردم شهرستان فسا و دانشگاهیان بیان کرد: این اولین رشته در مقطع دکتراست که طی چهل و یک سال گذشته در مقطع علوم پایه پزشکی به این دانشگاه تعلق گرفته است و هنوز خیلی از شهرستان های مرکز استان نیز موفق به اخذ این رشته نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دکترای مهندسی بافت در دانشگاه علوم پزشکی فسا

راه اندازی دکترای مهندسی بافت در دانشگاه علوم پزشکی فسا