مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:152019-01-19ورزشي

برخی برای رییس شدن سر و دست می شکنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان (امروز) اظهار کرد: برخی برای رییس شدن سر و دست می شکنند و بعد که به ریاست می رسند می گویند چیزی نیست در حالی که باید همه موارد را از قبل بررسی کنند.

- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان (امروز) اظهار کرد: برخی برای رییس شدن سر و دست می شکنند و بعد که به ریاست می رسند می گویند چیزی نیست در حالی که باید همه موارد را از قبل بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی امیری خراسانی امروز 29 دی ماه در نشست خبری درباره دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور اظهار کرد: استان کرمان اول تا سوم بهمن ماه میزبان دومین مجمع ملی سمن های جوانان ایران است که سال گذشته نخستین مجمع در استان فارس برگزار شد.

وی افزود: نخستین دوره انتخابات هیئت رییسه مجمع ملی سمن های جوانان کشور در هفته جاری در کرمان برگزار خواهد شد که 9 نفر عضو انتخاب می شوند و از هر استان یک نفر کاندیدا معرفی شده و آقای علی یزدان پناه از استان کرمان کاندیدا است.

امیری خراسانی تصرح کرد: نشست مجمع و انتخابات هیئت رییسه با حضور معاون اول رییس جمهور و تعدادی از وزرا و روسای فراکسیون های مجلس برگزار خواهد شد و برنامه پایانی، برگزاری نشست خبری معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی برای رییس شدن سر و دست می شکنند

برخی برای رییس شدن سر و دست می شکنند