مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 11:512019-01-19سياسي

تأکید معاون وزیر خارجه اسلوونی بر حمایت این کشور از برجام


معاون وزیر خارجه اسلوونی در دیدار سفیر ایران ضمن تأکید بر تداوم روند رو به گسترش همکاری های دوجانبه، بار دیگر حمایت کشورش از چندجانبه گرایی و برجام را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم شافعی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا با دوبران بوژیچ معاون وزیر خارجه اسلوونی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار آخرین وضعیت مناسبات و همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف و نیز چشم انداز آینده همکاری های فیمابین، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون وزیر امور خارجه اسلوونی در این دیدار ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رو به گسترش همکاری های خوب دو کشور به ویژه در عرصه های اقتصادی و تجاری، اظهار داشت: همچنان ظرفیت ها، فرصت ها و امکانات بسیاری به منظور توسعه مناسبات دو کشور وجود دارد و می بایست به منظور رسیدن به اهداف، به تلاش ادامه دهیم.

وی افزود: حمایت از همکاری های گذشته پایه و اساسی خوبی برای توسعه مناسبات و روابط در آینده خواهد بود.

    معاون وزیر امور خارجه اسلوونی ضمن اشاره به حمایت این کشور از چندجانبه گرایی تأکید کرد که اسلوونی همواره از برجام و توافق هسته ای حمایت کرده است.

کاظم شافعی سفیر کشورمان نیز ضمن تشریح رفتار مسئولانه و سازنده ایران در قبال تعهدات بین المللی و در مقابل، تصمیمات، اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون وزیر خارجه اسلوونی بر حمایت این کشور از برجام

تأکید معاون وزیر خارجه اسلوونی بر حمایت این کشور از برجام