مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 14:312019-01-15بين الملل

بیانیه سفارت ایران در لبنان در واکنش به اظهارات مقام آمریکایی


سفارت ایران در لبنان، اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا در بیروت را مداخله آشکار و دیکته به دیگر کشورها توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید هیل معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی که هفته جاری به لبنان سفر کرد، پس از دیدار با سعد الحریری نخست وزیر دولت پیشبرد امور، سخنانی علیه ایران و حزب الله مطرح کرد.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، سفارت ایران در لبنان بیانیه ای در واکنش به اظهارات مذکور صادر و اعلام کرد سفرهای تحریک آمیز برخی مقامات آمریکایی به کشورها که همزمان با تحولات منطقه ای است بیشتر از هر زمان دیگری میزان شکست مکرر سیاست های دولت آمریکا و ناامیدی آن را نشان می دهد .

در ادامه این بیانیه آمده اظهارات دیوید هیل جز در چارچوب مداخله آشکار و دیکته به دیگران نمی گنجد؛ استراتژی آمریکا بویژه در زمان دولت ناامید و متکبر فعلی، تغییر مسیر سیاست های کشورها بر اساس منافع منطقه ای و بین المللی خود را دنبال می کند و همچنین به دنبال آن است که نفوذ رژیم صهیونیستی را به حساب حقوق ملت فلسطین افزایش دهد؛ آمریکا همچنین به دنبال ایجاد جنگ و فتنه میان کشورها و طیف های مختلف یک کشور است .

سفارت ایران افزود، به نظر می رسد فرستاده آمریکا فراموش کرده که کشورش، حامی اصلی گروه های تروریستی از جمله داعش است که با حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت ایران در لبنان در واکنش به اظهارات مقام آمریکایی

بیانیه سفارت ایران در لبنان در واکنش به اظهارات مقام آمریکایی