مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 10:502019-01-15بين الملل

دعوت اولین وزیری اسراییلی برای سفر به مصر از زمان انقلاب ژانویه 2011


مصر برای اولین بار از زمان انقلاب 25 ژانویه 2011 از یک وزیر اسراییلی برای حضور در کنفرانس منطقه ای با محوریت گاز طبیعی در قاهره دعوت کرد.

- دعوت اولین وزیر اسراییلی برای سفر به مصر از زمان انقلاب ژانویه 2011 مصر برای اولین بار از زمان انقلاب 25 ژانویه 2011 از یک وزیر اسراییلی برای حضور در کنفرانس منطقه ای با محوریت گاز طبیعی در قاهره دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی سفارت این رژیم در فیسبوک از حضور خود در اولین کنفرانس منطقه ای همایش گاز طبیعی در قاهره خبر داد و گفت: این اولین سفر رسمی یک وزیر اسراییلی به مصر از زمان انقلاب 25 ژانویه 2011 است.

طبق نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، اشتاینیتز در این همایش که به بررسی مساله همکاری در زمینه صنعت و تولید گاز طبیعی اختصاص دارد، در کنار نمایندگانی از کشورهای فلسطین و اردن شرکت می کند.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: خرسندم که نماینده اسراییل و دولت آن در اینجا یعنی قاهره هستم، این اولین سفر رسمی و اولین دعوت دولت مصر از یک وزیر اسراییلی از زمان انقلاب سال 2011 است، بنابراین نشانه مهمی از توسعه روابط و همکاری ها میان اسراییل و مصر به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت اولین وزیری اسراییلی برای سفر به مصر از زمان انقلاب ژانویه 2011

دعوت اولین وزیری اسراییلی برای سفر به مصر از زمان انقلاب ژانویه 2011