مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 15:102019-01-07سياسي

هیچ سوژه ای از فرزندانم در دست کسی نیست/ دشمن دیگر به براندازی فکر نمی کند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی باید قدردان نعمت هایی باشیم که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است، گفت: یکی از نعمت های بزرگ در زندگی ام این است که از فرزندانم هیچ سوژه ای در دست دیگران ندارم و همگی در مسیری درست حرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی پشتیبان ما بود و اگر امروز با چشم و دل انصاف نگاه کنیم پیشرفت های انقلاب نسبت به سال های گذشته قابل انکار نیست.

یزدی افزود: گزارش ها نشان دهنده پیشرفت کشور در بسیاری از زمینه هاست و با وجود همه دشمنی ها و سرمایه گذاری برای زمین گیر شدن انقلاب اسلامی، به حرکت خود ادامه داده ایم و به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم.

وی تصریح کرد: در این مقطع 40 ساله دشمنان از انواع نقشه ها و توطئه ها و ابزارها بر علیه انقلاب اسلامی و نظام استفاده کردند اما راه به جایی نبردند.

قبل از انقلاب در کشور امکانات محدودی وجود داشت در حالی که تنها 35 میلیون نفر جمعیت داشتیم اما امروز با وجود بیش از 80 میلیون نفر جمعیت بسیاری از شهرها و روستاهای کشور توسعه پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سوژه ای از فرزندانم در دست کسی نیست/ دشمن دیگر به براندازی فکر نمی کند

هیچ سوژه ای از فرزندانم در دست کسی نیست/ دشمن دیگر به براندازی فکر نمی کند