مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 16:512019-01-06دانش

ثبت نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا 15 بهمن ادامه دارد


ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی از 15 آذرماه آغاز شده و تا 15 بهمن ماه 97 ادامه می یابد.

به گزراش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عطاءالله امیدواری، رییس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی از 15 آذرماه آغاز شده و تا 15 بهمن ماه97 ادامه می یابد.

عطاءالله امیدواری با بیان اینکه این مسابقات هر ساله در سه مرحله استانی، کشوری و ملی برگزار می شود، مطرح کرد: مسابقات مذکور در بخش های شفاهی، کتبی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری و تیمی برگزار می گردد.

رییس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: این مسابقات همانند دوره های پیشین در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار شده و در صورتی که مهلت ثبت نام در جشنواره از سوی وزارت بهداشت تمدید نشود مرحله دانشگاهی مسابقات بخش شفاهی، در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد و مرحله دانشگاهی بخش کتبی نیز در تاریخ 29 بهمن ماه 97 و براساس زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا 15 بهمن ادامه دارد

ثبت نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا 15 بهمن ادامه دارد