مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 16:452019-01-02اقتصادي

تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک تا پایان سال


سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران جدیدترین وضعیت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک های کشور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مودودی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست بررسی نقش فن آوری اطلاعات در توسعه صادرات غیرنفتی در جمع خبرنگاران توضیح داد: طبق آخرین برآوردهای ما بین 12 تا 15 هزار خودروی وارد شده به کشور در گمرکات ایران دپو شده است که به منظور جلوگیری از متروکه شدن آنها تلاش کردیم پیگیری های لازم برای ترخیص شان را انجام دهیم.

به گفته وی دولت در طول هفته های گذشته بررسی های خود را انجام داده اما با توجه به شرایط خاصی که برخی از پرونده های این خودروهای وارداتی داشته اند نیاز به آن وجود داشت که در سطح سران سه قوه بررسی های لازم انجام شود و این امید وجود دارد که در مدتی کوتاه این خودروها تعیین تکلیف شوند.

سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه برخی از واردکنندگان این خودروها پرونده قضایی داشتند بیان کرد: هر چند برخی از این پرونده ها لزوما به بحث واردات خودرو مربوط نمی شدند اما به هر حال قوه قضاییه باید در رابطه با آنها بررسی های خود را انجام می داد.

از این رو مسئله این خودروها در جلسه سران سه قوه بررسی می شود و امیدواریم که تا پیش از پایان سال تکلیف آنها روشن شده و خودروها به متقاضیانی که از قبل برایشان پول پرداخت کرده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک تا پایان سال

تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک تا پایان سال