مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 16:112019-01-01اقتصادي

نماینده مجلس مطالبه «فارس من» درباره خرید خودرو را از وزیر صنعت سوال می کند


رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس مطالبه مردمی ثبت شده در «فارس من» توسط خریداران خودرو را با تهیه و تدوین سوالی از رضا رحمانی وزیر صنعت پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیر خجسته نماینده مردم همدان و رییس فراکسیون مبارز با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مطالبه مردم درباره من ثبت شده بود، سوال از رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت را تهیه و تدوین کرد.

سوال این نماینده مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست علنی امروز سه شنبه پارلمان تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد.

قرار است این سوال در نوبت بررسی در مجلس قرار گیرد و نهایتا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات مردمی مطرح و رفع آنها پیگیری شود.

 خلاصه سؤال: عدم اجرای تعهدات خودروسازان در قابل خودروهای پیش فروش شده از سوی شرکت های خودروساز داخلی بزرگ و کوچک و بلاتکلیفی و سرگردانی مشتریان به عدم اجرای تعهدات خودروسازان با هدف اعلام رساندن قیمت خودرو به 5 درصد کمتر از حاشیه بازار شرح سؤال: تاکنون قشر عظیمی از خریداران خودروهای پیش فروش از سوی شرکت های خودروساز بزرگ، بلاتکلیفی و سرگردانی مشتریان به عدم اجرای تعهدات با گذشت ماه ها سرگردانی هیچ سازمان و نهادی پاسخگو نبوده و نیست در صورتی که وزارت صمت پیش تر عدم اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس مطالبه «فارس من» درباره خرید خودرو را از وزیر صنعت سوال می کند

نماینده مجلس مطالبه «فارس من» درباره خرید خودرو را از وزیر صنعت سوال می کند