مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 11:512018-12-30اقتصادي

توافق نامه راهبردی بین ایران و سوریه نهایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی امروز در همایش مشترک ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: تلاش ها و همکاری که تاکنون صورت گرفته و موجبات برگشت صلح و آرامش را به کشور سوریه فراهم کرده و حضور فعالان اقتصادی در این .

- وزیر راه و شهرسازی گفت: توافق نامه همکاری راهبردی بین دو کشور ایران و سوریه نهایی شده تا با انجام این توافق نامه زمینه برای گسترش پایداری همکاری اقتصادی بین دو کشور فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی امروز در همایش مشترک ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: تلاش ها و همکاری که تاکنون صورت گرفته و موجبات برگشت صلح و آرامش را به کشور سوریه فراهم کرده و حضور فعالان اقتصادی در این کشور به بازگشت به زندگی و پایداری کمک می کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نهایی شدن توافق نامه همکاری راهبردی بین دو کشور گفت: در جلسه کلیه سرپرست ها و الزامات و لوازم تسهیل و تسریع کننده در پیشبرد همکاری ها بیان شده و در سفر ماه آینده میلادی حتما از فعالیت اقتصادی دعوت می شود تا در هیأت تجاری که در سوریه حضور خواهد داشت، حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسائل مبادلات پولی و بانکی و حمل و نقل جزو ضروریات است، گفت: ما باید از این فرصت سازندگی و گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه راهبردی بین ایران و سوریه نهایی شد

توافق نامه راهبردی بین ایران و سوریه نهایی شد