مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-18اقتصادي

تاکید معاون مطبوعاتی بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت تبلیغات


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و سرمایه ایرانی، از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه تبلیغات استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت معاونت مطبوعاتی و امور اطلاع رسانی، محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صنعت تبلیغات، در کارکرد دوگانه خود از یک سو پاسخ گوی نیاز مردم است و از سوی دیگر اهداف تولیدکنندگان کالا و خدمات را در چارچوب اقتصاد تولیدمحور برآورده می سازد، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی در عرصه تبلیغات، چهره این صنعت را در عصر حاضر دگرگون ساخته و موجبات توسعه اقتصاد نوآورانه، دانش بنیان و تولیدمحور را محقق می سازد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای تبلیغاتی در چارچوب سیاست های حمایتی دولت قرار دارد، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف جلب مشارکت عمومی برای سرمایه گذاری و اجرای فعالیت های تبلیغاتی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و افزایش مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد برنامه ریزی کرده و برای اجرای آن تلاش می کند.

به گفته معاون مطبوعاتی، در جشنواره ها و نمایشگاه های تبلیغاتی می توان با هم افزاییِ، ارتباط ارگانیک وجوه تبلیغات را به عنوان حلقه اتصال فرهنگ و صنعت در اقتصاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون مطبوعاتی بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت تبلیغات

تاکید معاون مطبوعاتی بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت تبلیغات