مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:462018-12-12دانش

بیش از 109 هزار نفر در کنکور ارشد 98 ثبت نام کردند/ داوطلبان تا 25 آذر فرصت دارند


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست .

- مشاور عالی سازمان سنجش درباره آمار شرکت کنندگان فعلی در کنکور کارشناسی ارشد 98 گفت: تاکنون بیش از 109 هزار نفر داوطلب حضور در این آزمون شده اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از جمعه 16 آذر آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه 25 آذر ادامه دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 109 هزار نفر در کنکور ارشد 98 ثبت نام کردند/ داوطلبان تا 25 آذر فرصت دارند

بیش از 109 هزار نفر در کنکور ارشد 98 ثبت نام کردند/ داوطلبان تا 25 آذر فرصت دارند