مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 11:202018-12-10اقتصادي

بهترین زمان سفر هوایی به جزیره کیش


کیش جزیره ای لوکس و دیدنی در آب های خلیج فارس که از جذاب ترین و مفرح ترین مقاصد گردشگری ایران نیز محسوب می شود و با داشتن موقعیت های تفریحی و سرگرمی های خاص و منحصر به فرد شرایط مطلوبی را برای گذراندن یک تعصیلات فوق العاده دوست داشتنی فراهم می کند.

- مقصدی که می تواند برای هر سن و سلیقه ای ایده آل و هیجان انگیز باشد و با وجود اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری متعدد و زیبا یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن یک تعطیلات فوق العاده به شمار بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرپلین تیکت، این شهر با آب و هوای گرم و خشک، زمستان هایی معتدل و کوتاه، آفتابی طلایی و گرم و ساحلی نقره ای و آرام بخش می تواند در هر زمانی از سال برای عده ای جذاب باشد.

قیمت بلیط هواپیمای کیش در زمان های مختلف سال شرایط متفاوتی دارد و شرایط آب و هوایی و وجود فستیوال ها هرکدام موجب جذب بیشتر توریست ها در زمان های خاصی از سال می شود.

در ادامه مطلب بهترین زمان برای سفر به کیش را در فصل ها و شرایط مختلف بررسی می کنیم.

بهترین فصل برای سفر به کیش: انتخاب فصل مناسب برای سفر به کیش می تواند شرایط بهتری را از نظر آب و هوایی به دنبال داشته باشد.

سالانه بیشتر از یک میلیون مسافر از این جزیره جذاب دیدن می کنند و ممکن است هر کدام از این افراد با توجه به شرایط محیطی جزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان سفر هوایی به جزیره کیش

بهترین زمان سفر هوایی به جزیره کیش