مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 12:302018-12-02حوادث

تعقیب و گریز ماموران و سارقی با 300 فقره سرقت


رییس کلانتری 137نصر از دستگیری سارق حرفه ای و همدستانش در عملیات تعقیب و گریز ماموران، در شب گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرگرد عباس جمشیدی درباره دستگیری این سارق گفت: بامداد امروز، یکشنبه یازدهم آذرماه، مأموران کلانتری 137 نصر در حین گشت زنی در محدوده خیابان تهران ویلا به سرنشینان یک خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و جهت بررسی موضوع به راننده خودرو پراید دستور توقف می دهند.

راننده خودرو پراید با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف خودرو، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده و ماموران نیز اقدام به تعقیب این خودرو پراید می کنند.

وی ادامه داد: مأموران چندین بار با استفاده از تجهیزات هشداری، به راننده پراید دستور ایست داده اما وی با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به فرار خود ادامه می دهد، در ادامه این تعقیب و گریز با توجه به ایجاد خطر برای شهروندان و خودروهای عبوری، مأموران گشت کلانتری به منظور متوقف کردن خودرو پراید چند تیر هوایی شلیک می کنند، اما راننده همچنان به فرار خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو پراید کردند، گفت: با شلیک گلوله به سمت خودرو پراید، راننده کنترل خودرو را از دست داده و خودرو پس از تصادف شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب و گریز ماموران و سارقی با 300 فقره سرقت

تعقیب و گریز ماموران و سارقی با 300 فقره سرقت