مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:252018-11-21اقتصادي

پروژه 6 میلیارد دلاری چین برای احیای جاده ابریشم


چین طرح توسعه فرودگاه یورومکی (Urumqi) به ارزش بالغ بر 6 میلیارد دلار را که یکی از پروژه های اصلی توسعه جاده ابریشم محسوب می شود، تصویب کرد.

- چین طرح توسعه فرودگاه یورومکی (Urumqi) به ارزش بالغ بر 6 میلیارد دلار را که یکی از پروژه های اصلی توسعه جاده ابریشم محسوب می شود، تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرودگاه یورومکی (Urumqi) در منطقه خودمختار شین ژیانگ واقع در غرب کشور چین یکی از قطب های کلیدی و اصلی توسعه جاده ابریشم موسوم به طرح کمربند جاده ای محسوب می شود که حالا قرار است دولت چین با اختصاص 42.

11 میلیارد یوآن معادل 6.

06 میلیارد دلار به توسعه و تکامل مراحل آن بپردازد.

همانطور که پیشتر نیز چین اعلام کرده بود، این فرودگاه در کنار سایر طرح های دیگر دولت این کشور باید به منظور اجرای پروژه جاده ابریشم تبدیل به بزرگترین هاب بین المللی واقع در منطقه شرق آسیا شود.

کمیسیون اطلاحات و توسعه ملی چین به تازگی در خصوص این پروژه خاطرنشان کرده است که فرودگاه یورومکی در چین که تا سال 2030 میلادی به صورت کامل تکمیل خواهد شد، ظرفیت جابجایی و رفت و آمد بالغ بر 63 میلیون نفر مسافر در سال و حمل بیش از 750 هزار تن را خواهد داشت.

ظرفیت جابجایی و پرواز مسافران از این فرودگاه در مقایسه با عدد کنونی آن 15 میلیون نفر افزایش خواهد یافت و پیش بینی می شود که از سال 2030 به بعد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 6 میلیارد دلاری چین برای احیای جاده ابریشم

پروژه 6 میلیارد دلاری چین برای احیای جاده ابریشم