مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-17سياسي

سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار می شود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تشریح جزییات برگزاری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: کنفرانس وحدت اسلامی امسال با گردهمایی 100 کشور جهان اسلام و با سخنرانی رییس جمهور از سوم تا پنجم آذرماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود و یکی از .

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تشریح جزییات برگزاری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: کنفرانس وحدت اسلامی امسال با گردهمایی 100 کشور جهان اسلام و با سخنرانی رییس جمهور از سوم تا پنجم آذرماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود و یکی از ویژه برنامه های این کنفرانس تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن اراکی صبح امروز شنبه (26 آبان ماه) در نشست تشریح برنامه های سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار قدس محور، وحدت امت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) اظهارکرد: تلاش های نیروهای تقریب گرا که در سراسر جهان اسلام در این دوره سخت انجام دادند در حال به بار نشستن است.

ما در یک دوره ای با توطئه های دشمنان درگیر ساخت مذاهب و توطئه های دشمنان در داخل بودیم، اما با جانفشانی مدافعان حرم و نیروهای مقاومت و تلاش نهادهای تقریب گرا شاهد شکست حتمی این توطئه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار می شود

سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار می شود