مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 18:002018-11-16ورزشي

5 مدال ایران تا پایان روز دوم پومسه قهرمانی جهان/ تیم زنان طلا گرفت


تا پایان روز دوم رقابت های پومسه تکواندو قهرمانی جهان 2018 در چین تایپه، یک مدال طلا، یک مدل نقره و سه مدال برنز به پومسه روهای ایران رسیده است.

- 5 مدال ایران تا پایان روز دوم پومسه قهرمانی جهان/ تیم زنان طلا گرفت تا پایان روز دوم رقابت های پومسه تکواندو قهرمانی جهان 2018 در چین تایپه، یک مدال طلا، یک مدل نقره و سه مدال برنز به پومسه روهای ایران رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز گذشته (پنج شنبه - 24 آبان ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه تیان مو چین تایپه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که در جریان این رقابت ها تیم پومسه بانوان ایران به مدال طلا رسید و تاکنون سایر نمایندگان ایران یک نقره و سه برنز را به دست آورده اند.

در پایان رقابت های تیمی رده سنی 31 تا 40 سال گروه زنان، تیم پومسه سه نفره ایران با ترکیب آتوسا فرهمند، سیده معصومه حسینی و سونا رزاقی بر سکوی قهرمانی ایستاد، کره جنوبی نایب قهرمان شد و تیم های فرانسه و فنلاند مشترکا سکوی سومی را بدست آوردند.

همچنین تیم پومسه نونهالان (رده سنی 12 تا 14 سال) دختر کشورمان با ترکیب ساناز تقی پور، پرستو زینالی و یاسمن لیموچی به مدال برنز رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مدال ایران تا پایان روز دوم پومسه قهرمانی جهان/ تیم زنان طلا گرفت

5 مدال ایران تا پایان روز دوم پومسه قهرمانی جهان/ تیم زنان طلا گرفت