مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 14:452018-11-16سياسي

تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت


لایحه نظام رتبه بندی معلمان پس از دو ماه بررسی در کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت، به تصویب رسید و آماده سیر مراحل تصویب در هیئت وزیران شد.

- تصویب "لایحه نظام رتبه بندی معلمان" در کمیسیون تخصصی دولت لایحه نظام رتبه بندی معلمان پس از دو ماه بررسی در کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت، به تصویب رسید و آماده سیر مراحل تصویب در هیئت وزیران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین جلسه تخصصی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت لایحه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نظام رتبه بندی معلمان با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب رسید.

لایحه نظام رتبه بندی معلمان که بررسی آن از دو ماه پیش در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت آغاز شده، به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم برای ارتقای شایستگی های حرفه ای، منزلت و مرجعیت علمی و اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه برای ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی آنان تهیه شده است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با این نظام رتبه بندی، رتبه های حرفه ای برای طبقه بندی معلمان در نظر گرفته می شود و بر اساس هر رتبه، ضرایبی در امتیازات شغل و شاغل و در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت

تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت