مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 13:112018-11-16سياسي

اخلال در نظام اقتصادی مصداق «محاربه» است/ ترامپ کریه ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری و تبریک به مناسبت سرآغاز امامت امام عصر (عج) با بیان اینکه بحث اسوه در سه جای قرآن آمده است گفت: - اخلال در نظام اقتصادی مصداق محاربه است/ نمازگزاران صاحبان مصلا هستند و دیگران مستأجر/ ترامپ کریه‎ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا امام جمعه موقت تهران گفت:اگرچه آمریکا همواره ظالم بوده اما ترامپ کریه ترین رییس جمهور آمریکا از ابتدا تا کنون بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری و تبریک به مناسبت سرآغاز امامت امام عصر (عج) با بیان اینکه بحث اسوه در سه جای قرآن آمده است گفت: خداوند اسوه را خلق می کند و امام عسکری (ع) و امام زمان (عج) اسوه هستند.

وی با تاکید براینکه فردی که از سوی خداوند اسوه می شود از وحی و هستی با خبر است، ادامه داد:انسان های ممتاز مقتدا هستند و مکاتب علمی و اجتماعی نمی توانند اسوه بشریت باشند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اختلاف نظر علمای اهل سنت و شیعه درباره اینکه وجود مبارک حضرت، ولی عصر در دوران غیبت چه فایده ای برای مردم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال در نظام اقتصادی مصداق «محاربه» است/ ترامپ کریه ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا

اخلال در نظام اقتصادی مصداق «محاربه» است/ ترامپ کریه ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا