مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 12:452018-11-16سياسي

حل شدن موضوع تمدید نشدن دفترچه بیمه بازنشستگان فولاد کرمان


در نشست با مدیرعامل صندوق فولاد کشور اعلام شد، بدهی 400 میلیارد ریالی صندوق فولاد بازنشستگان استان کرمان به مراکز خدمات درمانی استان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پیگیری محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و نشست با عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور مقرر شد، بدهی 400 میلیارد ریالی بیمه خدمات درمانی فولاد بازنشستگان استان کرمان که منجر به عدم دریافت دفترچه بیمه بازنشستگان شده بود مقرر گردید هرچه سریعتر به صورت دوره ای به مراکز درمانی استان پرداخت شود.

اخیرا مبلغ 50 میلیارد ریال از بدهی صدها میلیاردریالی صندوق فولاد بازنشستگان استان به مراکزخدمات درمانی، بیمارستان های دولتی و خصوصی، داروخانه ها و.

پرداخت شده است.

پیش از این محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به ایسنا گفته بود: با پیگیری های صورت گرفته و طی حمایت صندوق و کانون بازنشستگی فولاد استان کرمان و جلساتی که با عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور برگزار شده بود و قول مساعد عسکری مقرر گردید که نهایت تا دهم هر ماه حقوق بازنشستگان فولاد واریز گردد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده و طی قول عسکری در جهت پرداخت دهها میلیارد تومان، تفاهم نامه ای بین بیمه ملت و علوم پزشکی انجام شده است و بازنشستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل شدن موضوع تمدید نشدن دفترچه بیمه بازنشستگان فولاد کرمان

حل شدن موضوع تمدید نشدن دفترچه بیمه بازنشستگان فولاد کرمان