مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 11:102018-11-16ورزشي

پورشیب: کاراته همه سهمیه های المپیک را می گیرد/ عسگری کار بزرگی کرد


کاپیتان تیم ملی کاراته با بیان این که تیم ملی می تواند همه سهمیه های المپیک 2020 توکیو را کسب کند، گفت: بهمن عسگری با کسب طلای وزن 75 ــ کیلوگرم رقابت های جهانی کار بزرگی کرد.

- ذبیح الله پورشیب در گفت وگو با ایسنا، درباره رقابت های قهرمانی جهان کاراته و کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی ایران برای نخستین بار در این رقابت ها، توضیح داد: سطح مسابقات به دلیل المپیکی شدن کاراته بسیار بالا بود و تعداد بالای کشورها نشان از اهمیت این رقابت ها داشت.

بازیکنان صاحب نام کاراته در این مسابقات حضور داشتند که با سرمایه گذاری مناسب کشورهای خود برای مدال به روی تاتامی می آیند.

با این حال نفراتی بودند که نتوانستند به مدال رقابت های قهرمانی جهان برسند، در حالی که همگی از قهرمانان صاحب نام این رشته در عرصه جهانی بودند که نشان می داد هیچ کس در این مسابقات زنگ تفریح نیست و باید همه را جدی گرفت.

او افزود: رقابت های جهانی 2018 اسپانیا آخرین قهرمانی جهان کاراته قبل از المپیک 2020 توکیو بود و به همین دلیل همه برای مدال مبارزه می کردند تا امتیازات لازم را کسب کنند و خود را به کسب سهمیه المپیک نزدیک کنند.

خوشبختانه تیم ما توانست با همت و همدلی و قدرت کاراته کاهای ایران برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی کومیته تیمی را از آن ایران کند تا بار دیگر جایگاه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورشیب: کاراته همه سهمیه های المپیک را می گیرد/ عسگری کار بزرگی کرد

پورشیب: کاراته همه سهمیه های المپیک را می گیرد/ عسگری کار بزرگی کرد