مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-16اقتصادي

80 کیلومتر از محور اسفراین تا مشهد کوتاه می شود


قوچان تحول عظیمی برای منطقه شرق کشور ایجاد خواهد کرد.

- در بازدید معاون وزیر راه از پروژه های خراسان شمالی مطرح شد؛ 80 کیلومتر از محور اسفراین تا مشهد کوتاه می شود معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه محور بام-قوچان تحول عظیمی برای منطقه شرق کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خادمی در بازدید از چند پروژه راهسازی در خراسان شمالی، پروژه آزادراه بام- قوچان را به عنوان یکی از پروژه های بزرگ ملی در شرق کشور که مرز بازرگان را به مرز باجگیران متصل می کند، عنوان کرد و گفت: پروژه بزرگراه محور بام- قوچان- اسفراین- سنخواست- جاجرم- میامی در قالب یک پروژه ملی، باعث ارتقای شاخص راه های خراسان شمالی و استان های خراسان رضوی و سمنان می شود.

وی افزود: این پروژه ملی می تواند یکی از شریان های ارتباطی و اقتصادی مهم کشور باشد ضمن این که تکمیل این محور ترانزیتی نیز از مزایای فراوانی برای کشورهای اطراف چون ترکمنستان دارد که باعث تحول عظیمی در منطقه با ایجاد اشتغال و تولید ثروت و توسعه صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش خواهد شد.

طاهر رستمی، فرماندار اسفراین نیز در ادامه گفت: با توجه به وجود دو صنعت بزرگ در شهرستان و پیگیری ایجاد صنایع پایین دستی در آینده، تسهیل مسیر ترانزیت محور بام- قوچان بعنوان یکی از راهکارهای توسعه در محور شرق کشور ، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 کیلومتر از محور اسفراین تا مشهد کوتاه می شود

80 کیلومتر از محور اسفراین تا مشهد کوتاه می شود