مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:562018-11-14بين الملل

رییس ستاد کارکنان کاخ سفید گزینه بعدی ترامپ در صف اخراج


با توجه به اختلافاتی که اخیرا میان رییس ستاد کارکنان کاخ سفید و بانوی اول بوجود آمده و انتقال این اختلافات به رییس جمهور آمریکا، این احتمال وجود دارد که به زودی نفر بعدی که در صف اخراج دولت آمریکا قرار می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان کلی رییس ستاد کارکنان کاخ سفید به دنبال تنش های اخیر با ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا و برخی دیگر از مقامات دولت این کشور احتمالا به زودی دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را ترک خواهد کرد.

بنا بر گزارش شبکه ان بی سی نیوز ، کلی و ترامپ ظاهرا اخیرا بر سر درخواست های بانوی اول و همچنین تدارکات برای سفرهای وی دچار نزاع و اختلاف شده بودند.

شبکه ان بی سی نیوز به نقل از دو مقام کاخ سفید گزارش کرد که بانوی اول آمریکا اوایل سال جاری میلادی پس از آنکه کِلی چندین بار درخواست های وی برای ارتقاء درجه دستیارانش را رد کرده بود، نگرانی های خود را با دونالد ترامپ در این رابطه در میان گذاشته بود.

بر اساس این گزارش، درخواست های ملانیا در این رابطه چندین ماه بلاتکلیف مانده بود و کِلی مکررا اصرار می کرد که پست خالی به اندازی کافی برای ارتقاء درجه این افراد در کاخ سفید وجود ندارد.

این گزارش می افزاید، دو نفر از دستیاران ملانیا، استفانی گریشام سخنگوی بانوی اول و آنا کریستینا نیستا لوید دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد کارکنان کاخ سفید گزینه بعدی ترامپ در صف اخراج

رییس ستاد کارکنان کاخ سفید گزینه بعدی ترامپ در صف اخراج