مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:352018-11-14اقتصادي

سازمان برنامه و بودجه بازپرداخت تسهیلات 50 درصد یارانه سهم مناطق مرزی را تنظیم کند


استاندار ایلام در هشتمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور گفت: استان ایلام در شش ماهه نخست امسال مقام اول اشتغال فراگیر کشور و مقام پنجم اشتغال روستایی کشور را کسب کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در هشتمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، از سازمان برنامه و بودجه کشور خواست درخصوص بازپرداخت تسهیلات سهم مناطق مرزی ایلام را به صورت ویژه ببیند و اظهار کرد: این سازمان جهت پذیرش بانک ها، بازپرداخت تسهیلات 50 درصد یارانه سهم مناطق مرزی را تنظیم کند.

وی در ادامه از سازمان برنامه و بودجه کشور ایجاد مشوق هایی برای سرمایه گذاری در زیرساخت های استان را خواستار شد و افزود: این سازمان برابر ماده 56 هم چنین طبق مصوبه دولت برای واگذاری بزرگراه مهران - دهلران - اندیمشک به سرمایه گذاران در راستای تشویق سرمایه گذاری در استان بازپرداخت ها را تضمین کند.

استاندار ایلام به نقش مرز مهران در ابعاد مذهبی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: امروز مرز مهران به سبب کنگره بزرگ اربعین و مراودات اقتصادی مابین ایران و عراق از جایگاه حائز اهمیتی برخوردار است و باید در شرایط فعلی کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه بازپرداخت تسهیلات 50 درصد یارانه سهم مناطق مرزی را تنظیم کند

سازمان برنامه و بودجه بازپرداخت تسهیلات 50 درصد یارانه سهم مناطق مرزی را تنظیم کند