مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:052018-11-14اقتصادي

قیمت مرغ میل به کاهش ندارد


نایب رییس اتحادیه مواد پروتیینی و مواد گوشتی ارومیه گفت: قیمت مرغ در بازار ارومیه با 20 درصد افزایش با قیمت هرکیلو 10 هزار و 100 تومان به فروش می رسد.

- کریم عرب باغی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص علت اصلی افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر تصریح کرد: افزایش قیمت دلار باعث شده قیمت فرآورده های دامی و خوراک مرغ افزایش یافته و این افزایش قیمت خوراک و نهاده طیور بر افزایش قیمت مرغ در بازار نیز تاثیر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ در شرایط فعلی اقتصاد کشور که قدرت خرید مردم را کاهش داده است مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده خاطرنشان کرد: به دلیل هزینه بالای جوجه ریزی و نزدیک شدن به فصل سرما بعید است قیمت مرغ کاهش یابد.

نایب رییس اتحادیه مواد پروتیینی و مواد گوشتی ارومیه اظهار کرد: قیمت یک شانه تخم مرغ در بازار ارومیه 17 هزار تومان است که نسبت به هفته گذشته 10 درصد افزایش قیمت داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافته و به حدود 11000 تومان رسیده است، رضایی، معاون وزیر کشاورزی معتقد است که گرچه برخی از فروشندگان، گرانفروشی می کنند اما قیمت گوشت مرغ در بازار گران نیست و مرغداران از قیمت مصوب 8200 تومانی ناراضی هستند و در حال رایزنی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر نرخ مصوب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ میل به کاهش ندارد

قیمت مرغ میل به کاهش ندارد