مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 11:112018-11-14اقتصادي

همایش بین المللی اقتصادی اسلواکی با حضور ایران برگزار شد


همایش بین المللی اقتصادی_بازرگانی اسلواکی با حضور ایران در شهر براتیسلاوا برگزار شد.

- حسین پیرموذن در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همایش بین المللی اقتصادی و بازرگانی اسلواکی با حضور 180 شرکت اقتصادی از 20 کشور جهان ازجمله فعالان بخش خصوصی کشور ایران با هدف ایجاد ارتباط و همکاری های مشترک برای توسعه صادرات غیر نفتی در کشور اسلواکی برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از شرکت در این همایش نمایش توانمندی های اقتصادی و بازار بزرگ ایران برای سرمایه گذاری ها در حوزه های مختلف است که امیدواریم در این همایش توانمندی های بالای ایران در حوزه های مختلف اقتصادی و بازرگانی را به منصه ظهور برسانیم.

عضو هیات رییسه اتاق ایران با اشاره به حضور فعالان حوزه های مختلف اقتصادی و بازرگانی از کشور ایران در این همایش عنوان کرد: فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، انرژی های پاک، بخش فنی و مهندسی، بخش کشاورزی، داروهای گیاهی و .

از کشور ایران در این همایش حضور دارند.

رییس اتاق بازرگانی اردبیل ادامه داد: استان اردبیل نیز با توجه به پتانسیل های بالای موجود در حوزه های مختلف به عنوان یکی از استان های غنی کشور می تواند شریک قابل توجهی برای مبادلات تجاری با اسلواکی به عنوان دروازه ورود کالاهای ایرانی به اروپای غربی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی اقتصادی اسلواکی با حضور ایران برگزار شد

همایش بین المللی اقتصادی اسلواکی با حضور ایران برگزار شد