مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 10:252018-11-14اجتماعي

ابلاغ عناوین دروس امتحان نهایی دبیرستانی ها در انتظار تایید رییس جمهور


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دستورالعملی مبنی بر کاهش تعداد ساعت و عناوین درسی در برنامه هفتگی دانش آموزان سه پایه دهم، - یازدهم و دوازدهم وجود ندارد و ما همچنان دارای 35 ساعت برنامه مصوب هفتگی لازم الاجرا برای این پایه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس سلطانیان در حاشیه گردهمایی مدیران متوسطه دوم در اهواز، این گردهمایی را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: امسال سال بسیار مهمی در مدارس متوسطه نظری کشور است، به دلیل اینکه برای اولین بار پایه دوازدهم در کشور استقرار پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه با اضافه شدن پایه دوازدهم، دوره پیش دانشگاهی حذف شده است، اضافه کرد: یکی از نکات مهم در استقرار پایه دوازدهم توجه به مواردی نظیر کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و درسی در این پایه است.

سلطانیان گفت: در گردهمایی مدیران متوسطه دوم در اهواز حساسیت های استقرار پایه دوازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از همکاران خواسته شد که تمرکز خود را بر کیفیت بخشی به پایه دوازدهم قرار دهند، زیرا دانش آموزان پایه دوازدهم باید در پایان سال تحصیلی در امتحانات نهایی و کنکور سراسری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نقش سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور سراسری از دلایل مهم دیگری است که لزوم کیفیت بخشی پایه دوازدهم را افزایش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ عناوین دروس امتحان نهایی دبیرستانی ها در انتظار تایید رییس جمهور

ابلاغ عناوین دروس امتحان نهایی دبیرستانی ها در انتظار تایید رییس جمهور