مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 20:302018-11-13ورزشي

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان/ دلخانی به مدال برنز نرسید


نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران با شکست سنگین برابر حریفی از اوکراین از رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان بازماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان در رومانی،میثم دلخانی نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز جهان به مصاف مصاف الکساندر هروشین نایب قهرمان جوانان جهان از اوکراین رفت و در پایان با نمایشی ضعیف و دور از انتظار در حالیکه 3 دقیقه و 15 ثانیه از زمان مبارزه گذشته بود با امتیاز عالی و با نتیجه 12 بر 4 شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

دلخانی پیش از این روز گذشته(دوشنبه) و در جریان دیدارهای مقدماتی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد.

وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

دیگر نماینده ایران در 5 وزن نخست علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم است که امشب(سه شنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف کونستا مایین پای از فنلاند می رود.

رضاخدری در 55 ، چوبچیان در 77 و مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ایران در 5 وزن نخست این رقابت ها بودند که با نمایشی ضعیف از دور رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان/ دلخانی به مدال برنز نرسید

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان/ دلخانی به مدال برنز نرسید