مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 14:502018-11-13سياسي

ساخت بقعه امامزاده جدید در کشور ممنوع!


​مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هرگونه خرافات و ساخت بقعه جدید مبارزه می کند و به هیچ عنوان اجازه ساخت امامزاده جدید را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ولی الله عادلی، امروز 22 آبان، در همایش یاوران وقف و تجلیل نکوداشت واقفین خیراندیش خراسان جنوبی اظهار کرد: در زمان انسان های نخستین تنها کسانی که از قدرت جسمانی خوبی برخوردار بودند می توانستند بر دیگران حکومت کنند.

وی گفت: اما بشر روز به روز رشد کرد و به تکامل رسید و ملاک برتری انسان بر دیگران نیز علم و دانش شد و قوای جسمانی دلیل برتری بر دیگران نبود و بعد از مدت ها بشریت به پیشرفت رسید و ملاک برتری انسان ها بر دیگران نیز اخلاق شد و دیگر قوای نظامی و قوای جسمانی سبب برتری حکومت ها بر سایر ملت ها نبود.

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه، یکی از رازهای محبوبیت اهل بیت(ع) را اخلاق مداری دانست و افزود: اهل بیت(ع) صاحبان اخلاق و ارزش های انسانی بودند.

عادلی تصریح کرد: دشمنان تهدیدات بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اما با وجود این تهدیدات، تمام کارشناسان آمریکایی این اعتقاد را دارند که حکومت آمریکا و حکومت پوشالی ابرقدرت های امروز رو به فروپاشی و رو به نابودی است چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بقعه امامزاده جدید در کشور ممنوع!

ساخت بقعه امامزاده جدید در کشور ممنوع!