مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آبان 1397 ساعت 16:352018-11-07پزشكي

ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)


بیش از 850 پزشک، پرستار و پیراپزشک در حرکتی خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می دهند.

- معاون کل وزارت بهداشت گفت: بیش از 850 پزشک، پرستار و پیراپزشک در حرکتی خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) با حضور در ایستگاه های خدمات رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در محور ملک آباد- مشهد ضمن بررسی روند ارائه خدمات، با زائران پیاده در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات رسانی در بخش بهداشتی و درمانی گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طی پنج روز پایانی ماه صفر، زائران امام رضا (ع) از مناطق مختلف و کشورهای دیگر عازم مشهد مقدس می شوند، گفت: تیم های بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.

حریرچی افزود: در این مدت بیش از 850 پزشک، پرستار و پیراپزشک در یک حرکت خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)

ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)