مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 11:352018-11-05پزشكي

با پریشانی کودکان اوتیسم چه کنیم؟


هدف اصلی درمان کودکان اوتیسم، نزدیک کردن عملکرد این کودکان به طیف طبیعی عملکردی است اما باید دانست که درمان کامل امکان پذیر نیست.

- یک کارشناس ارشد روانپرستاری گفت: هدف اصلی درمان کودکان اوتیسم، نزدیک کردن عملکرد این کودکان به طیف طبیعی عملکردی است اما باید دانست که درمان کامل امکان پذیر نیست.

حمید نظری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: اختلالات طیف اوتیسم گروهی از اختلالات روانپزشکی هستند که با تأخیر و انحراف در تکامل ارتباطی، اجتماعی و شناختی مشخص و علائم آن عمدتاً از سال اول زندگی شروع می شود.

وی با بیان اینکه اوتیسم پسران را چهار برابر بیشتر از دختران مورد هدف قرار می دهد، افزود: طیف اوتیسم و خانواده های آنان باید توجه داشته باشند انتخاب ها و گزینه های مناسب موقعیت زندگی بسیار زیاد است.

چه چیز باعث ابتلا به اوتیسم می شود؟ این کارشناس ارشد روانپرستاری اظهارکرد: اوتیسم یک وضعیت تعریف شده رفتاری است، اما به وسیله چندین اختلال متفاوت شناخته شده و شناخته نشده مربوط به اعضا در عملکرد مغز به وجود می آید که بر رشد توانایی مغز برای به کار بردن اطلاعات تاثیرگذار هستند و در بسیاری از موارد اغلب یک عنصر ژنتیکی نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پریشانی کودکان اوتیسم چه کنیم؟

با پریشانی کودکان اوتیسم چه کنیم؟