مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 12:352018-11-03فناوري

اجرای آزمایشی پارک حاشیه ای الکترونیک در یکی از مناطق تهران


مدیرعامل فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از اجرای آزمایشی پارک حاشیه ای الکترونیک در یکی از مناطق تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرجود در نشست خبری امروز (شنبه) در تشریح نحوه برگزاری دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند و همچنین دستاوردهای سازمان فاوای شهردار تهران، گفت: سال گذشته برنامه شهر هوشمند بر اساس ابلاغ شهردار تهران در دستور کار قرار گرفت که در همین مسیر دبیرخانه تهران هوشمند تشکیل شد و نخستین همایش تهران هوشمند در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

وی افزود: در خلل برگزاری این همایش به ما اطلاعات بسیار گسترده ای رسید، از جمله این که نشان داد باید در حوزه تحقق تهران هوشمند برنامه داشته باشیم و شهر هوشمند تنها در قالب ICT نیست، بلکه شامل سایر حوزه ها نیز می شود.

مدیرعامل فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: در مورد تهران هوشمند به شدت نیازمند ایجاد مفهوم و دید مشترک بودیم.

بر این اساس باید برندسازی تهران هوشمند را در دستور کار قرار می دادیم.

ما در اجرای این مسیر به دنبال یکسان سازی دیدگاه ها در هوشمندسازی بودیم.

وی در ادامه با تاکید بر این که حرکت به سمت شهر هوشمند تاثیر زیادی در رویکردها و مسیرهای این سازمان در سال گذشته داشته است، افزود: در این مدت اگر نرم افزاری تهیه شده است، تجمیع داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی پارک حاشیه ای الکترونیک در یکی از مناطق تهران

اجرای آزمایشی پارک حاشیه ای الکترونیک در یکی از مناطق تهران