مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:412018-10-22بين الملل

خوشحالی اردنی ها از لغو قرارداد اجاره اراضی «الباقوره و الغمر» به رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو برخی کمپین ها و انجمن های مردمی اردن از مردم این کشور خواستند برای قدردانی از شاه اردن در خصوص لغو قرارداد اجاره اراضی الباقوره و الغمر به رژیم صهیونیستی، - خوشحالی اردنی ها از لغو قرارداد اجاره اراضی الباقوره و الغمر به رژیم صهیونیستی تصمیم شاه اردن برای لغو قرارداد اجاره اراضی الباقوره و الغمر به رژیم صهیونیستی، موجی از شادی را در میان مردم این کشور برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو برخی کمپین ها و انجمن های مردمی اردن از مردم این کشور خواستند برای قدردانی از شاه اردن در خصوص لغو قرارداد اجاره اراضی الباقوره و الغمر به رژیم صهیونیستی، روز جمعه به خیابان ها بیایند.

به نوشته روزنامه الکترونیکی رأی الیوم ، صالح عرموطی عضو پارلمان اردن از مردم این کشور خواست تا به خیابان ها آمده و این شادی خود را ابراز نمایند.

شاه اردن روز یکشنبه (دیروز) در صفحه توییتر خود نوشت: الباقوره و الغمر در رأس اولویت ما قرار دارد و تصمیم ما نیز پایان دادن به الحاقیه های توافقنامه صلح درباره الباقوره و الغمر است چرا که ما هر کاری لازم باشد به خاطر اردن و اردنی ها انجام می دهیم.

عبدالله دوم همچنین در دیدار با جمعی از سیاستمداران تأکید کرد که اردن تصمیم گرفته به الحاقیه های معاهده صلح با اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی اردنی ها از لغو قرارداد اجاره اراضی «الباقوره و الغمر» به رژیم صهیونیستی

خوشحالی اردنی ها از لغو قرارداد اجاره اراضی «الباقوره و الغمر» به رژیم صهیونیستی