مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 16:202018-10-21بين الملل

نگرانی گزارشگر ویژه سازمان ملل از تاثیر تحریم های آمریکا بر مردم ایران


گزارشگر ویژه سازمان ملل درخصوص تاثیرات تحریم بر بهره مندی از حقوق بشر با ابراز نگرانی درباره تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران که از ماه نوامبر اعمال خواهد شد، - تاکید کرد: تحریم هایی که به شهروندان و مردم آسیب می زند، باید هرچه فوری متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادریس جزایری گزارشگر ویژه سازمان ملل درخصوص تاثیرات تحریم های یک جانبه بر بهره مندی از حقوق بشر که به تازگی گزارش خود در این زمینه را به مجمع عمومی سازمان ملل ارئه داده است، نسبت به تاثیرات منفی تحریم های یک جانبه بر بهره مندی افراد از حقوق بشر در سوریه، ایران، ونزوئلا، غزه و زیمبابوه ابراز نگرانی کرد.

وی تاکید کرد: تحریم های یک جانبه ای که مردم بی گناه را از غذا و دارو محروم می کند، باید هرچه فوری پایان یابد.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی سازمان ملل، جزایری ادامه داد: تحریم های یک جانبه که هرگونه تراکنش مالی را محدود می کند و یا هدفش جلوگیری از تعامل تجاری کشورهای سوم با یک کشور است، غیرقانونی و غیر اخلاقی هستند به ویژه زمانی که حقوق بشر شهروندان کشور تحریم شده را هدف قرار می دهند.

این گزارشگر سازمان ملل تصریح کرد: اختلافات میان کشورهای عضو باید از طریق راه های صلح آمیز آن گونه که در منشور سازمان ملل مورد تاکید قرار گرفته، حل وفصل شود و در عین حال، از اینکه مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی گزارشگر ویژه سازمان ملل از تاثیر تحریم های آمریکا بر مردم ایران

نگرانی گزارشگر ویژه سازمان ملل از تاثیر تحریم های آمریکا بر مردم ایران