مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 20:002018-10-20ورزشي

اسامی فینالیست های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان/ 3 برنز در انتظار ایران


پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان، اسامی نفرات راه یافته به دیدارهای فینال مشخص شد که در این میان ایران هیچ نماینده ای در دیدار فینال ندارد و باید برای سه برنز مسابقه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با برگزاری دیدارهای مقدماتی 4 وزن نخست کشتی ازاد قهرمانی جهان 2018 در بوداپست مجارستان، چهره نفرات راه یافته به دیدار های فینال به ترتیب زیر مشخص شد: فینال وزن 61 کیلوگرم:بونه رودریگز (کوبا) – گاژی مراد رشیداف(روسیه) در این وزن محمد باقر یخکشی نماینده ایران پس از شکست برابر حریف کوبایی که در ثانیه پایانی رخ داد راهی گروه بازنده ها شد و باید ابتدا به مصاف ایوان گایدا از رومانی برود و در صورت برتری در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز مقابل جوزف کولون از آمریکا دارنده مدال طلای پان آمریکن به روی تشک برود.

فینال وزن 74 کیلوگرم:زائوربک سیداکوف(روسیه)- آتاندی کچادزه(گرجستان) در این وزن مصطفی حسین خانی نماینده ایران پس از باخت برابر جردن باروز حذف شد تا تنها نماینده حذف شده ایران در 4 وزن نخست باشد.

فینال وزن 86 کیلوگرم:دیوید تیلور(آمریکا)- فاتح اردین(ترکیه) در این وزن حسن یزدانی برای کسب مدال برنز باید در گروه بازنده ها ابتدا به مصاف حاجی رجب اف از بلاروس برود و در صورت برتری مقابل کوئرالتا از کوبا کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی فینالیست های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان/ 3 برنز در انتظار ایران

اسامی فینالیست های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان/ 3 برنز در انتظار ایران