مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 15:552018-10-16پزشكي

10 نکته درباره غذا خوردن در هواپیما


شاید هر یک از ما حداقل یکبار با هواپیما به جایی مسافرت کرده باشیم و این وسیله را به لحاظ صرفه جویی در وقت و تامین رفاه بر دیگر وسایل حمل و نقل ترجیح دهیم اما آیا شده این کنجکاوی را داشته باشیم که بپرسیم نحوه تهیه غذا در هواپیما چگونه است و چرا بعضی اوقات .

- شاید هر یک از ما حداقل یکبار با هواپیما به جایی مسافرت کرده باشیم و این وسیله را به لحاظ صرفه جویی در وقت و تامین رفاه بر دیگر وسایل حمل و نقل ترجیح دهیم اما آیا شده این کنجکاوی را داشته باشیم که بپرسیم نحوه تهیه غذا در هواپیما چگونه است و چرا بعضی اوقات طعم غذا در آسمان متفاوت از زمین است و آیا خلبان، کمک خلبان و سایر کادر پروازی از همان غذایی که ما می خوریم، می خورند یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در زیر به 10 نکته درباره غذا خوردن در هواپیما برای مسافران علاقه مند به پرواز اشاره می کنیم که شاید برای بسیاری جالب باشد.

1- غذای خلبان باید متفاوت از غذای کمک خلبان باشد.

در بین شرکت های هواپیمایی این مساله امری کاملا ضروری به شمار می رود چرا که در صورت مسمومیت می توان مانع از بروز هر گونه حادثه دلخراش شد.

2- هم چنین در صورت اصرار خلبان و کمک خلبان به خوردن یک نوع غذا، آنها باید در زمان های متفاوتی که از آن به عنوان زمان امن یاد می شود، از یک نوع غذا مصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته درباره غذا خوردن در هواپیما

10 نکته درباره غذا خوردن در هواپیما