مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 08:102018-10-13سياسي

پیگیری آسیب های اجتماعی برنامه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: برنامه های اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به روز کردن دروس معارف دینی هم در بخش حوزه و هم در بخش اساتید و پیگیری آسیب های اجتماعی و ورود جدی تر با همکاری دیگر دستگاه ها است.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند تاکید کرد پیگیری آسیب های اجتماعی برنامه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها است رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: برنامه های اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به روز کردن دروس معارف دینی هم در بخش حوزه و هم در بخش اساتید و پیگیری آسیب های اجتماعی و ورود جدی تر با همکاری دیگر دستگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی، شب گذشته (20 مهر)، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی به لحاظ تدین و سلامت مردم کمتر دچار آسیب اجتماعی شده که بخشی از آن به خاطر وجود علمای فرهیخته و بافت سنتی و دینی این استان است.

وی افزود: بهترین نماز جماعت در دانشگاه ها برگزار می شود و مجالس دینی دانشجویان در سطح کشور به عنوان مجامع نمونه دیده شده است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور بیان کرد: این نهاد وابسته به مقام معظم رهبری وظیفه دارد ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آسیب های اجتماعی برنامه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها است

پیگیری آسیب های اجتماعی برنامه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها است