مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 09:552018-10-08بين الملل

حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در استان دیرالزور


جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا مناطق تحت سیطره داعش در شرق رود فرات در جنوب استان دیرالزور را مورد هدف قرار دادند.

- حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در استان دیرالزور جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا مناطق تحت سیطره داعش در شرق رود فرات در جنوب استان دیرالزور را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، در نتیجه حمله جنگنده های ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در شرق فرات در استان دیرالزور شماری از عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند.

در این راستا، منابعی در سوریه از تداوم درگیری میان نیروهای سوریه دموکراتیک همپیمان آمریکا و اعضای داعش در همین منطقه خبر داده اند که آخرین بخش باقی مانده در دست داعش در شرق فرات است.

از سوی دیگر، منبعی در ارتش سوریه از دفع یورش عناصر گروه تروریستی موسوم به حزب ترکستانی به مراکز نظامی در حومه شمالی استان حماه خبر داد.

این منبع اعلام کرد: یگان هایی از ارتش سوریه موفق شدند حملاتی را علیه گروه های تروریستی موسوم به حزب ترکستانی انجام دهند که در تلاش بودند با استفاده از اراضی کشاورزی به سمت مراکز نظامی در اطراف روستای المنصوره و تل واسط در حومه شمالی حماه نفوذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در استان دیرالزور

حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در استان دیرالزور