مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 12:162018-10-07اقتصادي

روزانه 1200 تماس مزاحم در اورژانس تهران ثبت می شود


رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ایستگاه های پرترافیک شهر تهران شناسایی شده اند از راه اندازی اورژانس ریلی در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در نشست خبری که به مناسبت تشریح دستاورد های سازمان اورژانس تهران برگزار شد، اظهار داشت: حدود یکسال قبل به اورژانس کشور ملحق شدیم و برنامه ریزی های زیادی را برای برطرف کردن مشکلات انجام دادیم به طوری که در یکسال گذشته کار های خوبی در بخش ارائه خدمت و کمیت و کیفیت ناوگان عملیاتی اورژانس انجام شده است؛ همچنین تجهیزات مناسبی برای کنترل عفونت ها به ناوگان اورژانس اضافه شده است.

وی افزود: تعداد ماموریت های اورژانس حدود 35 درصد افزایش یافته و میزان رضایتمندی مردم از ارائه خدمات موتورلانس ها به 71 درصد و میزان رضایت از آمبولانس ها 83 درصد رسیده است که این موضوع نشان می دهد میزان رسیدن نیرو های اورژانس به بالین افراد افزایش یافته است.

صابریان با بیان اینکه در سال گذشته 175 کد فعال در اورژانس تهران داشتیم توضیح داد: در حال حاضر حدود 220 کد فعال در شهر تهران در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

همچنین در سال گذشته آمار کد های رزرو به 15 می رسید که اکنون این رقم به عدد 90 افزایش یافته است و در مواقع بحران فعال خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 1200 تماس مزاحم در اورژانس تهران ثبت می شود

روزانه 1200 تماس مزاحم در اورژانس تهران ثبت می شود