مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 16:052018-09-29سياسي

بازگشت امید به ملت مستلزم تدابیر عملی دولت و حکومت


تشکیلات،برجام،امید اجتماعی، اقتصاد و نیازهای اجتماعی و فرهنگی موضوعاتی است که به عنوان محورهای اصلی در قطعنامه هفدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری بر آن تاکید شده است.

- در قطعنامه هفدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری تاکید شد بازگشت امید به ملت مستلزم تدابیر عملی دولت و حکومت تشکیلات،برجام،امید اجتماعی، اقتصاد و نیازهای اجتماعی و فرهنگی موضوعاتی است که به عنوان محورهای اصلی در قطعنامه هفدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری بر آن تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفدهمین کنگره حزب مردم سالاری، رئوس قطعنامه به تصویب اعضا این حزب رسید که محورها و بخشی از توضیحات مربوط به آن به شرح زیر است: 1- محورهای تشکیلاتی سال گذشته کلیات طرح پارلمان اصلاحات را به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه داد تا نقش خود را در متشکل ساختن جریان اصلاحات به نحو مطلوبی ایفا نماید.

برگزاری هفدهمین کنگره حزب مردم سالاری که به منظور اصلاح اساسنامه حزب جهت تطبیق با مصوبه وزارت کشور شش ماه زودتر از موعد معمول برگزار شد، فرصتی برای طرح دغدغه های این حزب در شرایط دشوار سیاسی – اقتصادی کنونی بود که به همین منظور با شعار تدبیر عملی حکومت، لازمه بازگشت امید به ملت برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید به ملت مستلزم تدابیر عملی دولت و حکومت

بازگشت امید به ملت مستلزم تدابیر عملی دولت و حکومت