مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 14:092018-09-29سياسي

آغاز فراخوان ارسال چکیده مقاله برای همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414


مدیر عامل مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام از آغاز فراخوان ارسال چکیده مقاله برای همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  سید حمزه صفوی دبیر کمیته اجرایی همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 گفت:این همایش با مشارکت دانشگاه تهران و مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام و با حضور اندیشمندان برجسته داخلی و خارجی، سفرا و کارگزاران سیاسی کشورهای اسلامی برگزار می شود.

استاد دانشگاه تهران در تبیین اهداف و ضرورت برگزاری این همایش علمی افزود:واقعیت این است که جهان اسلام در مرکز توجه و هدف گذاری راهبردی قدرتهای جهانی و در معرض تحولات پرشتاب قرار دارد و نظام سلطه در تلاش است با ایجاد تفرقه و واگرایی، حمایت از حکام نالایق و وابسته، تقویت و هدایت تروریسم، دامن زدن به اختلافات و دهها اقدام دیگر، جهان اسلام را در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تضعیف و به یک مجموعه شکننده و واگرا تبدیل سازد.

وی تأکید کرد: شناخت وضعیت و تحولات آینده جهان اسلام پس از طی دوره گذار کنونی برای جمهوری اسلامی ایران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و تحقق آینده مطلوب و سناریوهایی که منافع امت اسلام را تضمین کند و جهان اسلام آینده را به عنوان یک قطب بزرگ قدرت در قرن حاضر تشکیل دهد، نیازمند آینده پژوهی نظام مند و علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان ارسال چکیده مقاله برای همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414

آغاز فراخوان ارسال چکیده مقاله برای همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414